Naprawa wysyłkowa.

Korzystaj z naprawy wysyłkowej. Naprawa wykonywana jest tego samego dnia, po dostarczeniu sprzętu do serwisu. Otrzymujesz informację, kiedy Twój sprzęt do nas dotrze oraz kiedy zostanie odesłany.
Czas realizacji naprawy wysyłkowej nie przekracza w większości przypadków 3 dni roboczych.

Jak dokonać naprawy wysyłkowej?

  1. Zabezpiecz iPhone’a lub iPad’a przed wysyłką.
  2. Załącz informację na temat usterki na kartce, jak najdokładniej ją opisz, dodając swoje dane zwrotne do wysyłki oraz telefon kontaktowy, opcjonalnie dane do faktury.
  3. Zapakuj iPhone’a lub iPada
  4. Zamów kuriera na stronie:
    www.superpaczka.pl
    www.kurierzy.pl 

    Wysyłając na adres:
    iPhone.szczecin.pl
    ul. Krzywoustego 53
    70-317 Szczecin
    Phone: 501 851 437

To wszystko, teraz czekaj na odbiór swojego naprawionego urządzenia.

stat4u