Światowy rynek smart zegarków w pierwszym kwartale 2022 roku

31 maja 2022
Światowy rynek smart zegarków w pierwszym kwartale 2022 roku

Światowy rynek smart zegarków w pierwszym kwartale 2022 roku.

 

Analitycy z firmy CounterPoint udostępnili raport na temat światowego rynku smart zegarków w pierwszym kwartale 2022 roku. Liderem cały czas jest firma Apple, która uzyskała 36,1 % udział w rynku. W analogicznym okresie w 2021 roku było to 35, 9 %. Drugie miejsce zajęła firma Samsung. Może się ona pochwalić nie wiele ponad 10 % udziałem na tym rynku. Trzecie miejsce należy do firmy Huawei. Możliwe było to dzięki uzyskaniu 7,2 % udziałowi w rynku. W zestawieniu znalazło się jeszcze miejsce dla takich firmy jak: Xiaomi (5%), Garmin (4,3%), Amazfit (4%), Imoo (3,4%) oraz Fitbit. Ostatnia firma uzyskała tylko 2,7 % udział. Rok do roku sprzedaż wszystkich smart zegarków wzrosła o 13%.