Program naprawy wadliwego iPhone’a 7 uruchomiony przez Apple

9 lutego 2018
Program naprawy wadliwego iPhone’a 7 uruchomiony przez Apple

Apple niedawno uruchomiło program naprawy iPhone’ów 7, które mają problem z zalogowaniem się do sieci komórkowej mimo, iż znajdują się w jej zasięgu.

 

Apple twierdzi, że problem powoduje wadliwy komponent, który znajduję się płycie głównej.

Ten problem dotyczy dość małe liczby urządzeń i objawią się wyświetlaniem komunikatu “No service” w lewym górnym rogu ekranu oraz nie łączeniem się z siecią komórkową.

Apple usuwa bezpłatnie usterkę, a klientom którzy już rozwiązali ten problem odpłatnie zwraca pieniądze.

Uszkodzone urządzenia to te które zostały wyprodukowane od września 2016 do lutego 2018 i zostały sprzedane w Chinach, Honkongu, Makao, Japonii i Stanach Zjednoczonych.

Modele w których może występować ten problem mają takie symbole jak: A1660, A1780 i A1779.

Symbol można sprawdzić w tylnej części obudowy pod napisem “iPhone”

Ważne by przed oddaniem iPhone’a do serwisu wyeliminować wszystkie inne usterki.

Aby oddać urządzenie do naprawy należy skontaktować się z pomocą techniczną firmy Apple albo udać się do jednego z salonów firmy Apple lub jej autoryzowanego resellera.

 

Oficjalna strona programu: https://www.apple.com/support/iphone-7-no-service/

 

Redaktor: Mateusz Bauman