Naprawa wykonywana jest tego samego dnia, po dostarczeniu sprzętu do serwisu. Otrzymujesz informację, kiedy Twój sprzęt do nas dotrze oraz kiedy zostanie odesłany. Czas realizacji naprawy wysyłkowej nie przekracza w większości przypadków 3 dni roboczych.
Jak dokonać naprawy wysyłkowej?
Zabezpiecz iPhone’a lub iPad’a przed wysyłką.
Załącz informację na temat usterki na kartce, jak najdokładniej ją opisz, dodaj swoje dane zwrotne do wysyłki oraz telefon kontaktowy (opcjonalnie dane do faktury).
Zapakuj iPhone’a lub iPada
TUTAJ Zamów kuriera przez formularz
To wszystko, teraz czekaj na odbiór swojego naprawionego urządzenia.
iPhone serwis Szczecin
Jagiellońska 95
70-435 Szczecin
+48 501 851 437
serwis@iphone.szczecin.pl
godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek:
09:00 – 18:00