Brak pogwarancyjne wsparcia technicznego dla kolejnych produktów

5 czerwca 2017
Brak pogwarancyjne wsparcia technicznego dla kolejnych produktów

Apple poinformowało, że 30 czerwca zakończy się pogwarancyjne wsparcie techniczne dla niektórych MacBooków Air, Pro, iPhone’ów oraz akcesoriów.

 

Przeważnie firma przestaje po 5-7 latach od końca produkcji urządzenia oferować pogwarancyjne wsparcie techniczne.

Przyczyną tego są kończące się zasoby części zamiennych, które są potrzebne do naprawy tych urządzeń.

Jedynie w Turcji i stanie Kalifornia są one jeszcze przez kolejne 2 lata objęte ograniczonym wsparciem technicznym.

 

Oto urządzenia, które nie będą miały wsparcia od 30 czerwca:

  • MacBook Air 11-cali i 13 cali z połowy 2011.

  • MacBook Pro 13-cali i 15 cali, 17 cali z końca 2011.

  • MacBook Pro 17-cali z połowy 2009 – Nie ma on również wsparcia technicznego w Turcji i stanie Kalifornia.

  • AirPort Express 802.11n pierwszej generacji.

  • iPhone 3GS 16 GB i 32 GB (Również w wersji na rynek chiński)

 

Redaktor: Mateusz Bauman