Firma Apple przyznała dziś nagrody App Store Awards 2022

29 listopada 2022
Firma Apple przyznała dziś nagrody App Store Awards 2022

Firma Apple przyznała dziś nagrody App Store Awards 2022.

 

Firma Apple ogłosiła dziś zwycięzców App Store Awards 2022. Nagrody aplikacji oraz gry roku otrzymało razem 16 tytułów, które wybrał światowy zespół redakcyjny sklepu App Store. W 2022 roku laureaci pochodzą z różnych stron świata oraz reprezentują zróżnicowaną społeczność programistów. Nagrody rozdano w kategoriach aplikacja roku i gra roku. Przyznano także 5 specjalnych nagród dla aplikacji, które miały największy wpływ kulturowy w tym roku.

Aplikacje:

  • Aplikacja roku iPhone: BeReal od BeReal.
  • Aplikacja roku iPad: GoodNotes 5 od Time Base Technology Limited.
  • Aplikacja roku Mac: MacFamilyTree 10 od Synium Software GmbH.
  • Aplikacja roku Apple TV: ViX od TelevisaUnivision Interactive, Inc.
  • Aplikacja roku Apple Watch: Gentler Streak od Gentler Stories LLC.

Gry:

  • Gra roku iPhone: Apex Legends Mobile od Electronic Arts.
  • Gra roku iPad: Moncage od X.D. Network Inc.
  • Gra roku Mac: Inscryption od Devolver.
  • Gra roku Apple TV: El Hijo od HandyGames.
  • Gra roku Apple Arcade: Wylde Flowers od Studio Drydock Pty Ltd.
  • Chińska gra roku: League of Legends Esports Manager od Shenzhen Tencent Tianyou Technology Ltd.

Wpływ kulturowy:

  • How We Feel od the How We Feel Project, Inc. Aplikacja zachęca użytkowników do przyglądaniu się swojemu emocjonalnemu samopoczuciu, How We Feel pomaga użytkownikom ująć trudne emocje w słowa i przedstawia strategie radzenia sobie z nimi w danej chwili.
  • Dot’s Home od the Rise-Home Stories Project. Dot’s Home” zwraca uwagę na systemową niesprawiedliwość w mieszkalnictwie i jej wpływ na społeczności kolorowe poprzez fascynującą i przemyślaną opowieść o podróżach w czasie.
  • Locket Widget od Locket Labs, Inc. pozwala użytkownikom na wysyłanie zdjęć bezpośrednio na ekrany domowe rodziny i przyjaciół, Locket Widget zapewnia intymną więź między bliskimi, wolną od presji tradycyjnych mediów społecznościowych.
  • Waterllama od Vitalija Mogylevetsa dzięki kolorowemu wzornictwu i delikatnym wskazówkom sprawia, że osiąganie celów związanych z nawodnieniem staje się zabawą. Aplikacja wykorzystuje kreatywne wyzwania, przypomnienia i przytulanki, aby jej użytkownicy pamiętali o regularnym nawadnianiu się.
  • Inua – A Story in Ice and Time od ARTE Experience przynosi wciągającą, mistyczną przygodę. Użytkownicy odkrywają wydarzenia historyczne, które przeplatają się z elementami tradycji Innuitów, folkloru i zapierających dech w piersiach opowieści.